I went looking for a Ronin....

Hi. Why don't I update my blog while the grid is down for maintenance.
Just before I logged out, I was at this very authentic Samurai-Edo-Maikoish SIM.
For those of you who are keen on those traditional Japanese stuff, this is a place to check out. Too bad I hadn't a good kimono to go with the scenery.
"千石"SIMかと思ったら"戦国"SIMでした(だから上の英文のEdoってのはうそだよな)。
9月オープンて書いてあったので、ジョジョに出来上がっている感じなのかな。




Japanese shrine...

なかなか細かく出来てましたが、お賽銭が投げられるとうれしかったなー。がらがらとか。
神社好きなんです。




Talisman.っていうのかな。
このお守りかわいいなと思って買おうとしたんだけども、どうも袋はついてこないみたいだったからあきらめちゃった。
帯にぶらさげたらかわいいなって思ったんだー。これは昔いただいたフリービーゆかたです。




So here is what I am thinking I will do in this blog.
I will introduce in English some of the neat Japanese SIMs and items that I come across. Meanwhile, I will write in Japanese about the interesting destinations and crazy ideas that I find in non-Japanese SIMs that may be news to our Japanese folks.
I don't know...maybe i shouldn't make a strict rule like that. Well, we'll see.

0 件のコメント:

コメントを投稿